it’s Sizuka turn..

 geng-jawa.JPG

Sayonara and tahniah buat Suriani Khalid @ Sizuka yang telah bergelar pendidik di MRSM Pengkalan Chepa bermula 15 Januari yang lepas. Boleh dikatakan aku agak rapat dengan Sue walaupun aku baru je kerja kat sini.Maklum la,kami sama-sama geng jawa!  aku rasa sesuai sgt dia jadi cikgu sebab dia lemah-lembut,bertanggungjawab dan dedikasi. Walauapapun semoga kejayaan demi kejayaan akan terus mengiringi hidupmu dan juga kita semua di sini..Harap-harap lepas ni kalau makan nasik boleh la habiskan..dapat suami soleh tau!!

4 thoughts on “it’s Sizuka turn..

  1. salam
    sedihnya kerna cik blur-blur dah meninggalkan kita semua.
    sekarang aku dah takde peluang nk sound org yg makan nasik tak abes..
    walaubagaimanaphun, dengan kehadiran pasukan kueh karipap PLF menaikkan semanghat aku untuk kembali cheria di pagi hari..
    terima kaseh…

  2. kuih karipap berasal dari perkataan curry puff.. lama-lama dia jadi karipap.. itulah orang melayu, memang pandei mengubah jadi melayu.. kan spesel org melayu nie, semua telo bahasa, kita buleh ikut.. hehehehe..

    tu la dia.. ya betui dia mmg jawa, walaupon dia tak reti ngomong jowo.. hehehe.. lawak kan?
    dia mmg seorang yang rajen dan seorang yang komited dengan kerja di sampeng kuat serta sanggup berkorban masa untuk siapkan kerja, sapa2 nanti bule mencontohi beliau…

    very good…

    amin nie.. dia makan mmg tak pnah abes pon, nak buat lagu mana, dia mengamalkan diet mcm opie dalam cherita dunia baru tu la..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s