At last…Bye-bye D’Raptor!

amin.jpg
Selamat bertemu kembali..sudah lama tinta ini tidak menari di lembaran ini.Kali ini aku nak mengabadikan kisah sebuah pemergian seorang lagi staf PLF yang lama jugak berkhidmat di sini iaitu Mr.Amien d raptor! Bukan pergi menyahut seruan ilahi, tapi pergi menyahut panggilan kerja di tempat lain.Masa mula-mula aku masuk sini dulu aku dengan tidak sengaja telah terpijak nasiknya ketika nak makan tengah hari.so,hari tu terpaksa lah dia makan nasik pijak..Sori ek Min..tapi sedap kan nasik tu..

Beliau yang aku kenali adalah seorang budak nakal yang selalu mengusik rakan-rakan staf di sini dengan kemahiran super imposenya yang tidak boleh ditandingi oleh orang lain.Memang nampak real..tapi tak sempat lak nak berguru dengan dia.Selain itu,budak Amien ni jugak hobinya suka menyakat kawan baik aku,Suliana dengan macam-macam perkara yang kadang-kadang aku pun tak larat nak melayannya.Nasib baik la kawan aku ni jenis yang cool je,kalau tak,boleh terbakar PLF ni..Walau apapun tahniah diucapkan kerana berjaya melangkah setapak lagi kehadapan untuk masa depan yang lebih gemilang.Terima kasih sebab ajar aku bab photoshop walaupun tak khatam lagi sepenuhnya.pasni aku kena cari cikgu baru la..Selamat menempuh suasana pekerjaan yang baru Mr.Amien..nanti aku sampaikan salam ko kat adik aku ek..

Sekadar buat renungan

untukmu teman tersayang

hitam putih kehidupan sendiri yang menentukan

hidup ini usah dikesalkan..

8 thoughts on “At last…Bye-bye D’Raptor!

  1. wuyooooooooo
    posingm maut tepi tasek buatan manusia la kak uda nie.
    ulamak…

    ya amien raptor, selamat menjadi chegu di masa depan.. jadilah amien yang baik dengan contoh-contoh yang bule ditiru ye… hehehehe

  2. first, thanks la kat cik huda si karipap kerana buat tribute entry untuk aku..sekarang aku dah ada rasa satu perasaan yg sedih dalam diri ini…

    anyway, life have to go on…hopefully ko gak akan dpt keje tetap satu hari nanti..dan utk axl rose n mr. jelapang, aku berazam akan jadi cikgu yg jahat kat sekolah tu nanti…hahhhhaahahha (gelak jahat)…

  3. “tunggu apa tu cik?”,
    “tunggu kepulangan suami menangkap ikan di laut”
    “ohhh…sedihnyer…

    tahniah amien dpt Islamic Intergrated School

  4. taqie manja?
    wow…
    mentang mentang dia dah masok upsi, amboi bukan main lagi ye
    buat artikel di sekolah ada chinta… wow..

Leave a Reply

