‘Eagle’ melebarkan sayapnya..

Hari ini hari terakhir buat si genit Firdawati@princesseagle911 di PLF kerana mulai minggu depan beliau telah bertugas di tempat baru.Tahniah diucapkan dan tahniah juga kerana bakal melangsungkan ikatan pertunangan hujung minggu ini.Seorang demi seorang volunteers meninggalkan PLF,itu adalah perkara biasa yg berlaku di sini.Suatu masa nanti akan tiba jugak giliran aku..cuma tak tau bila.Dalam masa setengah tahun aku di sini banyak perkara berlaku.Anak dara di PLF hampir sebahagian telah bergelar tunangan orang.Yang bakal bergelar suami orang pun ada.Kepada Firda,welcome to our club,club orang berdarah manis.dan tak lupa juga buat Amin yang telah memegang tampuk club ini menggantikan Nandre yg akan bersara tidak lama lagi.hehe..

25 thoughts on “‘Eagle’ melebarkan sayapnya..

  1. hai si genit eagle..
    jangan lah dikau tangiskan pemergianmu itu,
    itu hanya menyebakkan lagi insan2 yang tinggal di sini lah..

    segala sumbangan dan usaha murni eagle akan kita kenang sehingga ke akher hayat.

    semoga program ari sabtu akan berjaya dan trus gemilang…

    idup tepen… yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    amin pulak, jangan tunang lame2, rugi wei..
    heheheeh

  2. itu lah resam di PLF yang mulia nie,
    sorang pi, sorang mai..
    bila dah mai.. nak pi la plak..
    apa nak dikata – xpdc..

    teringat ku di masa lalu
    bersenda di taman yang indah
    sunggoh riangnya dihatiku
    kerna kini kita berjaya…

    cita ku terchapai
    punyai kebebasan
    dan dikau berjaya
    telah berjayaaaaaaa…

    sinaran….

  3. salam…
    tahniah buat cik Firda…
    walaupun aku kurang menyakat ko semasa zaman pemerintahan aku kat PLF dulu, tapi ko ni aku kira sebahagian penyeri idup aku gak semasa kat PLF dulu2…semoga berjaya di tempat baru, aku sentiasa doakan kejayaan ko…

    kepada cik myasara…oooooo memegang tampuk kelab ek? canteeek punya ayat….takpe la, pasni kita adakah upacara penyerahan tampuk pemerintahan kelab darah manis ok? nandre dah tak bleh pakai, expired dah…..haahahhahaha….

  4. aku akan mengadakan upachara tersebut di satu majlis rasmi kelak…

    amin,
    aku akan wasiatkan satu perkara penting untuk keselamatan hang di hari muka

  5. hai….windunyer kat korang..
    kalu aku sedey mst tgk blog korang..ilangla tension..
    papepon,tq sangat2 sbb buat aku happy masa kat plf..korang sume mmg best gle dahsyat maut punyer la…
    kat tpt baru nie kawan ngan org2 veteran daa..
    kpd aminuddeng, tq sbb doakan kejayaan aku..n jgn lupe jmpt d hari bahagia nnt eh?
    kpd en rizal, moga kte brjumpe lg d hari bahagiamu..
    kpd halim, BERCINTA TU BEST WOO..hehe

  6. Mr. Amien nampaknyer Halim x setuju la nak jd biras aku.😦 tp xpe aku ada calon lain… :-p

  7. hello lads,

    aaaaaaaaaaaaaaaaa… mcm menarek ja topik nie.. “Halim”..

    betui la lim, aku tgk hang pon dah sampai masanya untuk membuat keputusan yang paleng besaq dlm hidup hang nie… iaitu hidup berdarah bukan pahit dan masin.. hahaha

    tengok tu halim, semua org dah memberi kata perangsang (wisma perangsang kat shah alam) kat hang tu untuk menukar status hidup menjadi yang berpunya… sronok wooooooooooooooooooooooooooooo ada marka nie… mama mia!!!..

    sian suhana, dia tak mau jadi bireh hang nie.. chuba lagi rachun.. jgn putus asa.. usaha tangga kejayaan…aku sokong 200%

    eagle……
    wah lama tak jumpa hang la… sronok usek hang nie.. takpa, dengan org veteran hang belajaq ilmu yang lain pulak…

  8. amin, ini akan hamba khabarkan di dalam satu majlis sulit yang akan diadakan kelak..
    jangan risau wahai tuan hamba.. tuan hamba hanya perlu bertafakur serta bermunajat demi menchapai satu perpaduan yang jitu dan teguh (Teguh – Search (1990))…

  9. yaaaaaaaaaaaaaa.. tepat sekali bang amin,

    teguh bak tembok melaka yang kat pdg hilior tu la..

    takpa suhana, halim kena dan terpaksa menghadapi chabaran2 nie, nie memang wajib dilalui oleh beliau kui kui…

  10. bye bye firda..

    to halim, jom la join the club (kelab bercinta n menambah umat)..
    xde dah kelab muda mudi..

  11. wahai cik eagle..dok jauh2 pn still nk gaduh ngan aku ye,ish nak kena terebei dh rasa eagle ni.
    kpd kegkawan sume tima kasih la atas keperihatinan korang tu.toksah la dok risau2 sgt,pabila sampai saat dan ketika …ada la tu hehehe.BILA?????Tuuunnnngggggguuuuuuuu……

  12. ustaz halim dah bersuara..tu dia..kita tunggu dan lihat ye siapakah gerangannya permaisuri hati halim..hehe

    eagle,mana gmbaq btunang? nak tgk..

  13. Incik halim (sebut dgn gaya ala2 cina bercakap) ini merupakan seorang yg agak pendiam mengenai bab2 ‘kalbu’ ni…

    tp walau bagaimanapun, aku selaku ex-housematenya tau yg beliau juga pasti telah ada calon di hatinya…ini kerana beliau sering mengambil teladan daripada cerita2 indonesia terutamanya slot sinetron ‘Mutiara Hati’ dimana babak Mas Aji berkahwin lain ketika hilang ingatan…sungguh memilukan katanya….

  14. assalamualaikum…
    mcm kenal la eagle ni..
    org panggil dia fyza ke..dia bdk tepeng kan..
    rasa mcm penah kawan ngan dia…
    tp dah lama lost contact..
    leh x sy nak tau cmn nak contact dia…
    harap myasara leh tolong…

Leave a Reply

