I’m getting older..

besday-gurl-26.jpg

wish1.jpg

* wishes on my lovely birthday card from PLF staff..Dear all, thanks for the warm and sweet wishes..!!! *

I’m turned to 26 today, 6 September 2007..Syukur ke hadrat ilahi kerana masih mengurniakan usia yang panjang,kesihatan yang baik dan kehidupan yang bahagia untuk ku. 26 tahun bernafas di bumi Allah ini, adakalanya aku jatuh tersungkur dengan ujian yang menyesakkan, ada waktunya aku tersenyum kemenangan tapi aku tahu hidup adalah sebuah kurniaan yang terindah dari Pencipta. Semoga dengan bertambahnya usia,bertambah matang aku menjalani liku dan ranjau kehidupan ini. Semoga Allah memberi aku kekuatan dan ketabahan untuk hari-hari yang mendatang.Insyaallah…

 

8 Replies to “I’m getting older..”

  1. Amin….semoga yg ko impikan akan tercapai…usaha, doa & tawakal tau!!!…moga bahagia selalu….

  2. greeting comes not only from PLF staff, but also ex-PLFian. for example: Mister Amien…
    camner gua bleh ada greeting kat situ plak?
    sungguh misteri….

  3. aah la..aku terlupa lak nak mention psl ko Amien..sowi la ek..ko mmg misteri,dtg pun secara misteri..tapi yg penting jgn biarkan dirimu diselubungi MISTERII…

  4. ya betul,

    misteri adalah satu istilah yang berkaitan dengan kamarul.. so, jangan mengkamarulkan diri na kawan2 semua…

    amien nie mmg misteri pon, nak jumpa pon tak dan la.. siap bg kad lagi kat brader mun… marketing executive rupanya budak amin tu…

    ya kak uda….
    kecik pon ok la… betui tak kak uda?

  5. opss…pembetulan…
    operation executive la cik axl rose…
    tapi tak semewah librarian PLF la bro…
    walaupun tak sempat jumpa ko, aku sempat bersalam n bertanya kabar dengan ex-5 BHG ko tu…huhu

Leave a comment