Impatience for waiting..

roses1wphp.jpg

16 thoughts on “Impatience for waiting..

  1. hehe..xde la apa sgt..tp xleh ckp lg..nnt dah confirm br leh bgtau..penantian satu penyeksaan kan..huhu..

  2. 19 dis tu aku akan balek kampong kerja raya haji pada keesokan harinya.. oleh itu aku akan terus buat liputan berita sensasi yang lagi hangat nie… yiba yiba angre angre

  3. sabar wahai sahabat2ku..tggu la selepas raya haji..aka ku ceritakan di dlm entry akan dtg..tungguu..

    kpd en axl,wat luputan tu blh tp jgn main terjah lak ek..hehehe

  4. terjah…jgn tak terjah..
    cik axl rose, kalo perlukan bantuan aku just hubungi talian bebas tol 1300-13-1300…
    aku sedia membantu siasatan anda…tq..

  5. wah wah wah…
    spekulasi mengenai perihal cik myasara ini semakin hebat menjadi tanda tanya…
    apakejadahnya yang akan berlaku dalam tempoh beberapa minggu ini?
    semuanya akan terjawab dengan penjelasan lanjut daripada cik myasara…
    hanya seorang sahaja yg betul2 mengetahui perkara ini…
    dia ialah jejaka misteri……
    iaiituuuuuuuuuuuuu………………..

    KAMARUL THE SEEKERS!!!

  6. Please vote me everytime you enter on my site by clicking the small triangle at the upper right corner!TQVM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s