Sukan IPIK kali ke 3

Sukan sudah berakhir..selepas ini kelas akan kembali berjalan seperti biasa.Minggu ini kami mula menjalani School Based Experience (SBE) selama seminggu di sekolah-sekolah yang telah dipilih.Aku dapat Sek.Keb.Sungai Besi.Kira dekat la jugak.Lepas tu cuti seminggu.tapi banyak kerja yang menunggu untuk disiapkan..huhu..

Hari kemuncak sukan berlangsung pada hari khamis lepas.Aku tak join acara apa-apa pun kecuali sebagai penyokong.Tapi last minit tiba-tiba aku join kawad utk perbarisan unit uniform. yang lagi kelakar aku join kawad pengakap sedangkan unit uniform aku PBSM.Semua kawan-kawan aku dok kata aku pembelot.hahaha..sebenarnya aku memang malas nak join kawad,malas nak gi latihan tiap2 petang.Tapi sehari sebelum sukan,classmate aku mintak tolong join sebab team pengakap tak cukup korum.Aku ok je.selama ni dia pun dah banyak tolong aku.Niat aku ikhlas tolong kawan,lagipun aku takde geng bila semua orang dah masuk acara.Tak sangka perbarisan pengakap dapat tempat ke 2.Tu berkat aku masuk la tu.hehe..em..best lak bila alami pengalaman macam ni,rasa macam kembali zaman sekolah menengah dulu.

1.jpg
baru lepas perbarisan perasmian
2.jpg
tabik semua..haitt!!

4 thoughts on “Sukan IPIK kali ke 3

  1. hehe..comelnya cik myasara memakai maskot pengakap tu..sejibik cam budak2 sekolah rendah….

    aku dulu pun pengakap gak, tapi pengakap jenis hampeh…malas nak pegi berkawat…tapi takpe, sbb aku murid kesayangan cikgu jadi dapat excuse la…hahahaa..

  2. yela..kak huda nampak kiut jek..klu x tau omu ko bape mesti org ingat budak sekolah..hahahaha tp x pe bak kt en nandre..smlt maju jaya..
    pssstt jaga kulit ..nanti nak kawen.. takut plak si dia tgk ko..hahaha….

  3. hahhaa.. kak uda jadi pengakap kelana la plak. comey la pulak kak uda pakai topi dan selendang tu… aku lupa apa org panggil benda tu la…

    aku pengakap masa sekolah rendah ja, pastu terus pencen, masuk itm … main muzik..

  4. muzik encik nandre merangkumi muzik2 aliran the beatles yang cukup hot pada zaman dahulu…
    tapi kini aku percaya zaman telah berubah, cik nandre juga telah mengubah aliran muziknya dengan memilih muzik daripada kumpulan HUJAN…. tahniah!

Leave a Reply

