SBE,election and wedding..

Ada beberapa perkara menarik yg berlaku awal bulan Mac yang lepas yang ingin aku kongsi bersama.Antaranya pengalaman di Sek.Sg Besi semasa aku menjalani SBE seminggu yang lepas.Kami ditugaskan utk mengganti kelas utk sementara kerana guru-guru meeting.Ada dua kelas aku kena jaga,tahun 3A dan 3J.satu kelas pandai satu lagi kelas lemah.Kelas 3J semuanya pelajar lelaki yang budak-budaknya tersangatlah baik.Bising kalah kat pasar.Diamnya cuma waktu nak keluar rehat,itupun bila aku ugut tak bagi keluar rehat selagi mereka tak diam.ada seorang pelajar kelas ni suka sangat hilang.tengok2 dah berlari ke koridor sambil lambai2 kat aku.Ya Tuhan..mencabar keimanan betul..Kelas yang kedua kontra pulak.baik sangat.Nak buat bising pun takut.Yang kelakarnya ada lak yang mtk no tepon,nak bagi kat pak teh..siap dapat surat cinta masa nak blk.aduhh..berani betul budak2 sekarang ni.

Habis SBE,aku terus balik kampung.Jumaat cuti sebab ramai yang balik kampung utk mengundi.Tahun ni tahun pertama aku mengundi.Undi parti apa ye? opps..undi anda adalah rahsia.Hari mengundi hujan mencurah-curah.hujan rahmat agaknya..

Esoknya Kakngah jadi pengantin..sahabat baik aku dah jadi isteri orang..tahniah dan selamat pengantin baru.Dengan sekali lafaz,Kakngah dah jadi isteri orang.Kena panggil puan la pasni.Tercapai sudah impian untuk hidup bersama..Semoga bahagia selalu mengiringi kalian hingga ke syurga.Lepas ni turn sape? (saje buat2 tanya..hehe)

 

11.jpg
21.jpg

41.jpg51.jpg

7 thoughts on “SBE,election and wedding..

  1. tahniah kepada pn siti suliana!! cun nyeh pengantin nih… ehemmmm..kepada tuan tanah..x lama lagi ko plak kan? hehehe jd sila korek rahsia berumah tangga drpd som…huhuhu

  2. ya kak suliana dan abang z telah selamat melangsungkan kahwennya..

    aku telah pergi ke kendurinya di sungai batang…
    tapi, aku telah terlepas program bersanding la… namun aku maseh sempat berjumpa dengan kedua mempelai selepas majlis santapan diraja..

    aku adalah berjumpa dengan budak paling chomel di PLF … teka la sapa dia.. syok betui dia.. jadi camera girl…weee witttttttttttttttt…

    tahniah dari pihak pengurusan syarikat..
    semoga berbahgia hingga ke akher hayat.

    lepas nie giliran budak yang paling chomel la plak.. yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. tahniah! tahniah! tahniah!

    nampaknya cik som jer jer telah menukarkan gelarannya kepada puan som jer jer…
    walaupun aku tidak dapat menghadiri majlis tersebut, aku dengan ini ingin mengucapkan jutaan tahniah kepada pengantin baru, khas daripada wakil pihak pengurusan Deras Hijau Sdn Bhd…

    mudah-mudahan akan berkekalan sehingga ke anak cucu cicit jer jer dan idup penoh kegumbiraan….

    one more thing, sapa budak comel yg cik nandre usulkan itu? adakah beliau senakal mister amien?
    jawab jawab…

  4. sape la bdk paling chomel tu ye..hehe..
    tapi kan nandre ari tu tak dtg berdua tapi dtg berdua + setengah..haa..nak sorok2 ye..kan dah kantoii..ekeke

  5. ye ke?
    ada plak yang setengah ye?
    jgn la cakap camtu cik myasara…
    lain kali cakap la datang berdua + 1 on the way…
    kan manis sket bunyinya…
    anyway, tahniah cik nandre..
    hang memang teraaaaa…..

  6. wah gambo tawen aku dh masuk dlm blog bdk comel la…bangganya aku…aku pn dh x sabo nk tgu 26/4 ni…

  7. Tahniah..

    buat Som.. Selamat Pengantin Baru..

    buat Nandre & is3.. Selamat jadi ayah & ibu..

    buat Huda.. Selamat jadi chekgu..

    buat Mr.Amien dll tu.. Berbahagia la selalu

    chewah!

    dari akak yang tenggelam timbul (tenggelam blk)

Leave a Reply

