On Mac 2008

notebookwritephp.png

7 thoughts on “On Mac 2008

  1. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

    kak uda dah tak sabor menunggu kepulangan abg Hilal dari Jepun nampaknya…bestnya dia…

    syok2… la nie tak payah dok jauh2 dah.. abg Hilal dah ada kat Malaysia..

  2. yeaahhhhhhhh….
    abg hilal nak balek dah ke? yahuuuuuuu…..
    akhirnya cik myasara akan bergumbira disamping teman terchenta…semoga lekas mengikut jejak puan jer jer…
    anyway, jgn lupa kim salam kat adikmu ok?
    yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…..

  3. kak uda,

    makaseh bagi kad kawen tu, siap ade gambor lagi…
    bukan main happy teman nengok si hilal senyum nampak gigi…

    kak uda toksah cakap la, memang camtu la stylenya…

    best best

    InsyaAllah aku akan datang….

  4. dah balek? haa… dah tak lama lagila nak membina mahligai. Kak Ain pun tumpang seronok🙂 Faham benar perasaan waktu berjauhan dengan ‘si dia tulah’. tapi bila dah duk dekat-dekat ‘hangin pulak satu badan’.dugaannnn…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s