classmate 2008

Tak sempat nak updates cerita baru.Bulan ni terlalu pack dengan assigment dan aktiviti maktab yang tidak terduga.Tiba-tiba je tgk kat notice board ada kursus tu kursus ni.Macam-macam..rindu nak mencoret sesuatu di sini jadi aku mencuri sedikit kesempatan yg ada meng`upload`kan gambar budak-budak kelas aku,K1.24 KPLI 2008,pemulihan khas.Gambar ni diambil di puncak bukit Jugra waktu Bina Insan Guru Mac lalu..Ada waktu terluang insyaallah akan ku curi-curi masa untuk menarikan pena dengan lebih panjang lagi..

8 thoughts on “classmate 2008

  1. ahaks! dah macam budak skolah plak aku tengok ada kelas2 camtu…

    tapi aku tak nampak pun bayangan cik myasara, mungkin terlalu small sangat kot beliau ni. cuba la belajo ngan munmon camne nak jadi berisi sket ok?

  2. hahahahahaa, caya la bang amin…

    ermmmm.. kecik2 pon ada jugak yang nampak la en amin. nanti sampei satu masa nanti, dia besor le..hehe

  3. kalau nak kenai kak uda nie, senang ja, hang tengok dia punya trademark… mesti clear punya la… hang tengok masa kenduri dia nanti, aku akan paksa dia buat trademark dia hahahahahaahahaha…

    kalau ada trademark tu, baru la kak uda yang aku kenei…tak gitu kak udanye?

  4. ya kak uda, aku akan menyaksikan trademarknya pada hari sabtu 26hb april 2008 nanti..

    lama tak tengok trademark dia yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…

    amin, jom la pi kenduri kak uda nie…
    aku pi pagi sabtu…

Leave a Reply

