Tag by Kak Ngah..

dah banyak kali kena tag ngan kwn2 tapi tak berkesempatan nak bukak blog.bz betul sejak masuk sekolah ni.so,aku buat mana yang sempat je la ye..

Nama-nama timangan -uda,huda,kak da..masa kat sekolah men.orang panggil Oda..suami panggil ayang..hehe

Anda seorg yg — orang ofis aku ckp aku kerek,kdg2 memang aku kerek pun ngan org yang aku tak kenal

Insan teristimewa ?? Kenapa dia terlalu istimewa dimata anda — keluarga tersayang and of course la suami

Lagu kesukaan anda –lagu In team..semua aku suka

Makanan kesukaan anda –laksa walaupun tak sedap aku belasah je

Warna kesukaan anda — biru and pastel

Sikap yg membuatkan anda stress — orang yang suka merajuk

Tiga benda yg mesti ader dlm beg anda — purse,handphone,kunci rumah

Kali terakhir anda menangis dan krn apa — org yang aku sayang marah aku atas sbb yg tak logik..ntah apa2

4 thoughts on “Tag by Kak Ngah..

  1. kak uda nie memang eksen la masa mula2 keroje kat sini dulu tu, pastu aku ayat dia pelan2, lama2 ok la.. sampai la sekarang…

    selalunya org yang kecik nie memang kena kerek sikit, untuk melindungi dirinya…

    bagus tu kak uda…hehehe

Leave a Reply

