Back to school..

update yang tak berapa nak dikatakan update..hehe.2 minggu di tahun 2009 dengan episod penghidupan yang baru.Result posting dah kuar 30 Dis dan kami terima dengan rasa yang berbagai rasa.Sebahagian daripada budak2 kelas aku diterbangkan ke Sarawak dan aku lak pulang ke kampung halaman.Dan di sinilah tempat aku mencari rezeki sekarang –Sek.Keb.Khir.Johari Sg Sumun-..15 minit daripada kampung aku.nampaknya cinta kami suami isteri masih mahu lagi diuji Allah dengan jarak yang jauh ni tapi walau apapun aku bersyukur kerana tak terbang ke Sarawak! kepada rakan-rakan yang lain bersabarlah dengan cubaan ini.inilah pengorbanan seorang pendidik,rela dihantar ke ceruk mana pun.(rela dalam paksa..hehe).
Nampaknya aku masih belum ada waktu utk selalu up date dalam minggu2 pertama persekolahan ni.sunyi lagi la nampaknya blog aku ni.sori la kawan-kawan sebab masih belum dapat mengupdate gambarku yang terbaharu..aku sekarang ni alergik sket ngan kamera..haha..memang takde gambar terbaru sebab fobia tengok perut yang makin ke depan..hehe.tapi kalau dah hilang alergik nanti aku update kat sini.
have to go now.banyak keje la nak antar kat sekolah esok.sampai jmpa lagi..daa..

3 thoughts on “Back to school..

  1. alhamdulillah dah dpt posting.. sib baik dpt dekat dgn kg kan.. tp tu la kene bjauhan dgn suami la.. xpelah huda, redha je. mgkin nnt ada rezki leh tukar kan? take care..

  2. yeahhhhhhhhhhhhhhh kak uda dah jadi chegu sekolah kat sg sumun.. sian abg Hilal nun jauh kat Rawang..

    kalau jadi Taqie, kan dah kena antaq ke sarawak gitu..
    yang penting kak uda tak pi malaysia timor. kalau dak, nanges la kak uda kat sana..

    jaga anak kak uda tu… laki ka pompuan? kapten ahmad cakap kat aku tadi nie? dia memang sebok bertanya pasai kawan2 baru dia tu.. anak adik aku baru ja laher kat ipoh sabtu lepeh, pompuan …. so, ahmad akan eksyen sebab dia sorang ja laki…

  3. congrats fwen..ngaja kat sg sumun, oke la tu..dekat ngan umah..macam shiok je nak dok sekolah lik..hehehe..wat reunion pon besh kan???

Leave a Reply

