Petang yang gelap..

2-3 hari kebelakangan ni waktu petang langit asyik gelap.Hujan pun turun dengan lebatnya.Kasihan Adam tak boleh nak jalan-jalan waktu petang macam biasa.Selalunya petang-petang aku bawak dia keluar kat playground tengok budak-budak main.Playground tu depan rumah je.Macam dah jadi rutin dan dia pun dah hafal rutin tu.Dalam pukul 5.30 tu mula la dia menjerit-jerit kat pintu grill.Bagi signal nak kuar.Bukan boleh main pun lagi tapi just tengok pun ok la.Satu masalah pulak timbul bila dah balik.Tak nak pulak masuk rumah.Maka ,dengan paksa rela aku bawak dia masuk.Takkan nak dok situ sampai malam lak..takpe sayang,nanti mama beli khemah pastu kita pasang kat padang tu ye..emm..sabar je la.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

hujan pulak..tak boleh kuar la hari ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s