Setahun..yang akan berlalu

Beberapa hari lagi 2009 akan jadi kenangan.Biasanya bila nak menjelma tahun baru,orang selalu tanya pasal azam.Dah tercapai ke azam 2009? Apa pula azam untuk 2010? pada aku tak semua yang aku catatkan sebagai azam dapat dicapai tapi segala yang telah terjadi dalam tahun ni banyak meninggalkan kenangan manis.Jom tengok apa yang telah aku lalui sepanjang tahun ni;

1. Januari -Posting guru di Perak,di kampung halaman.Yang gembira,duduk dengan parents..yang sedihnya.jauh dari husband.

2.Februari – Jadi  ibu pada 28hb.Baby boy yang sangat ringan masa lahirnya tapi sudah ligat sekarang ni.My little precious,Adam Haqimi.Our hero..

3.April – Our first anniversary..26 april.Setahun sudah kasih terpatri.

4.Mei – Marriage of my sis, Yasmin and Faiz.Aku lak baru habis pantang.

4.Julai – Drive my Blueberry Tea Persona to school..my colleagues said I’m too tiny for that car..nampak kepala je..wakaka.

5.September -Our first aidil fitri with Adam Haqimi.Pakai baju  sedondon dengan kereta.

6.November – Cuti sekolah yang panjang..i love it.🙂

Dan sekarang Disember sudah sampai ke penghujung.Cuti dah berakhir, tak lama lagi kembali bertugas seperti biasa.Apa yang pasti, sepanjang tahun perkara yang paling aku nanti-nantikan adalah CUTI sebab saya boleh balik Rawang..hehe

Selamat tahun baru 2010 kepada semua.Semoga 2010 bakal memberi sinar bahagia kepada semua.

4 thoughts on “Setahun..yang akan berlalu

  1. ya, sulie pon bawak persona jugak, kaler sama ja macam kak uda punya keta la…
    fuyoooooooooooooooooooooo

Leave a Reply

