Demam rindu..

Adam demam.Mungkin penat sebab dah lasak sangat sekarang ni.Semenjak dah pandai berjalan ni,dah makin aktif main sampai malam.malam tadi badannya panas walaupun dah makan ubat demam.Selang 15 minit dia merengek-rengek,maybe tak selesa sebab badannye panas.tapi yang paling membuatkan hati kecilku terusik bila dia merengek-rengek sebut ‘abah’ berulang kali dalam tidur.hampir nak menitik airmata ni..aku rasa dia dah start rindu kat abahnya.Cuti sekolah hari tu nak dekat sebulan lebih dok ngan abah.nak wat camne,abah jauh..nanti abah balik ye..(mama pun rindu kat abah gak..:(   )

7 thoughts on “Demam rindu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s