Ku bukan aku..

Lama sungguh hari berlalu *Hening malam menyiksaku * Bila bersendirian sepi jadi pilu *Kau pergi aku yang hilang *Sedikit pun hidup tak senang*Langit cerah ku renung mendung kelabu * Kerana diriku bukan aku  * Tiap kali kau menjauh* Fikiran tak keruan Jiwa rasa kekosongan *Diriku bukan aku *Tiap kali kau menjauh Pulangkan dia ke pangkuanku* Yang digemar menjadi bosan *Sukarnya cari ketenteraman *Bila hati bersedih semuanya tak betul…

 *rindu ler kat mr.Hilal..Rasa macam lama sangat tak jumpa dia padahal baru je dia balik cuti CNY hari tu.kau pergi aku yang hilang..isk..isk..bila la boleh dapat transfer ni..

One thought on “Ku bukan aku..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s