Setahun yang mengujakan..

Permata hatiku Adam haqimi sudah genap setahun sekarang.Kejap je masa berlalu kan.pejam celik pejam celik sedar-sedar nanti dia dah masuk sekolah,tak lama kang dah sek menengah, pastu masuk u..bla..bla..tgk2 aku dah ada menantu! Moga-moga Allah panjangkan usia untuk aku menikmati saat itu.
Adam Haqimi yang ku kandung 9 bulan sekarang dah macam-macam skill dia boleh buat.11 bulan dah boleh berjalan,tapi gigi belum ada.Rambut pulak segan2 nak tumbuh.Kegemarannya sekarang adalah menyelongkar handbeg.Adam si cilik yang aktif..super duper aktif! letih mengawal keligatannya dan aku tak nafikan kadang-kadang tangan ni singgah juga kat pehanya.Maaf ye sayang,bukan mama marah tapi mama geram Adam tak nak dok diam sampai macam-macam Adam buat.
melihat Adam membesar di depan mata,terlupa kesakitan 7 jam yang ditanggung sewaktu melahirkannya.Selamat hari lahir Adam Haqimi,anugerah terindah dari ilahi untuk aku dan suami.Semoga doa Adam yang akan menyamankan kami di dalam kubur kelak..

6 thoughts on “Setahun yang mengujakan..

  1. hepi besday adam…. semoga menjadi anak yg baik…
    syok tengok anak ngah membesar kan? nanti asyraff umoq setahun macam tu la jugak. pueh la nk mengejar dia berjalan.. huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s