hari yang malas..

malasnya saya hari ni..hari dah meninggi tapi saya masih berlengkar kat depan tv tengok kartun..haha..(sudah jadi mak budak pun masih layan kartun).tapi budak kecik itu dah saya settelkan awal2,mandikan dia,suapkan nasi dan buatkan susu.pastu dia akan memulakan aktivitinya seperti selalu..menyepahkan barang! saya dah tak larat nak kemas.biar je la,nanti bila dia dah tidur baru la saya kemas..
suami saya bila balik keje mau pengsan tengok rumahnya yang macam tongkang pecah..

4 thoughts on “hari yang malas..

  1. abah dia mesti pening kapla, sebab leteh balek keroje, pastu tgk mainan berada di merata tempat.. takpa, itu semua perkara biasa dan lumrah dunia bagi keluarga yang ada budak kecik bawah 5 tahun

  2. kak uda, kirim salam kat Botak dan shuzaina, aku tak dapat pi kenduri depa sabtu ni sebab mobile tengah tukaq enjin turbo… lambat sikit siapnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s