hobi baru..

well,dalam sibuk2 stress sempat lagi aku buat hobi baru..dah lama sebenarnya berkenan tengok ‘bling bling’ kat baju orang lain.nak tempah mahal,so pada satu hujung minggu yang aman damai tanpa gangguan Adam (tengah lena masa tu) aku pun start menjahit manik.mula-mula tak jadi,herot merot..2-3 kali cuba hasilnya boleh tahan la.sendiri yang nak pakai,belasah je la kan.haha..tapi biasa la si ligatku sudah bangun dan habis ditaburnya manik2 ku..owh adam..mama baru nak berbling2..:(

Hobi baru ni wat aku gian,asal ada masa lapang je aku akan buat.sanggup bangun kul 5 semata mata nak jahit manik..sebabnya tak sabar nak tgk hasilnya.tapi tu la aku sudah bilang,tahap kesabaran kena tinggi la..

Saje untuk suka2 jer aktiviti ni.Lagipun skill aku pun yang basic je.Untuk menerima tempahan,tidak sama sekali!!

ni la hasilnya..berchenta nak buatnya ni..

pasni nak wat yg camni lak..tapi tak tau le bape lama nak siap..wakaka..

4 thoughts on “hobi baru..

  1. si adam pon suka bermain ngan manik…
    besar kemungkinan pabila beliau besar, beliau boleh menjadi pengurus cawangan kedai Jakel kawasan sungai sumun… hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s