Usah

Mengapa aku berkata USAH? kerana adakalanya sesuatu perkara itu usahlah diingat lagi sekiranya hanya meninggalkan kesan berbekas di hati..

Inilah antara entri yang agak sukar untuk ku tulis.Menulis entry ini ibarat menyelak kembali lembaran silam yang dah lama aku buang.Saat di mana aku sangat terluka.Kepintaran teknologi memungkinkan segala sehingga ‘seseorang’ telah berjaya menjejakiku (setelah sekian lama)..seseorang dari masa silam..

Cukuplah,usah ditanya atau dijejaki lagi cerita tentang aku.Usah ditanya apa keadaanku sekarang,usah dipersoalkan rasa hatiku,usah menyatakan kekesalan atas apa yang terjadi kerana aku sudah mengoyak lembaran hidup yang lalu.Aku dah buang diari lama,aku dah ganti dengan blog.haha..

Yang penting,jangan datang lagi dalam hidup aku..

gambar yang di google..sebab takkan le aku nak letak gambar 'org itu' kan..

yang benar,

Orang yang pernah kau buang-

6 thoughts on “Usah

  1. tutup buku lama, bukak buku baru.. begitulah kitaran hidup kita.
    usah pandang ke belakang, yg penting teruskan kehidupan dgn penuh keceriaan..

    p/s: aku rasa ‘seseorang’ itu mungkin penjejak badai (storm rider) kerana beliau pandai menjejak… haha

  2. rilek kak uda, dia memang macam tu, mesti nak tau pasai hang nie,

    kuatkan semangat dan jangan tunjok kelemahan dalam diri, teruskan berjuang demi proton emas keluaran Proton…

  3. anak punai anak merbah
    terbang rendah buat sarang
    anak sungai kan berubah
    ini pula hati orang..mengapa dikenang..

  4. bikda..aku ade lagu nak tujukan pade ko..

    ” adam dan hawa.. diciptakanNya.. disemai rasa kasih sayang…” sambung sendiri..aku xtau.. keekkeke

Leave a Reply

