Juadah berbuka yang paling enak..

Berbuka apa hari ini? meriahnya tengok blog kawan2 yang selitkan gambar juadah berbuka.Semalam aku sekeluarga berbuka dengan juadah ini,

Pecal yang tak berapa pedas

ayam masak kicap

sup..hari-hari kena masak sup untuk anak teruna ku..kalau tak dia tak nak makan..

Macam best je lauk-lauk ni kan.memang le best sebab MAK aku yang masak,aku tukang potong sayur ngan bawang jer.hahaha..bagi aku juadah berbuka yang paling sedap adalah juadah yang emak masak walau pun sekadar tempe masak kicap! ni yang syok dok ngan emak..sila jangan jeles ye..

11 thoughts on “Juadah berbuka yang paling enak..

  1. ya, aku nak buat pegedil la nanti, makan dengan nacik..
    pastu aku sjuruh anak aku makan, dia memang suka dengan pegedil nie… layan beb.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s