Bertukar!

Sebenarnya aku cepat bosan dengan background blog aku ni.cam tak menarik jer.Tu sebab dah banyak kali aku tukar.Agak2 rasa cam serabut je aku tukar la theme lain.Tapi wordpress ni tak banyak pilihan theme berbanding blogspot.Dulu aku pernah guna theme ni .Belasah je la sebab buat masa ni theme ni yang nampak cantik kat mata aku..Dalam memilih background theme sebenarnya aku suka yang;

*ada custom header,di mana kita boleh create header kita sendiri.Dalam wordpress ni tak semua theme ada custom header tau.

*ada 2 column..kalau tiga column tulisan jadi kecik dan nampak serabut.Nak letak tagline atau gambar pun kena adjust saiz

*widget di sebelah kanan. rasa kekok lak kalau klik on left.

* Warna yang soft bukan dull.

Itulah antara kriteria yang aku suka dalam theme blog.Tapi tak semua theme wordpress ada ciri-ciri yang aku nak ni berbanding blogspot.Dulu rasa cam nak tukar ke blogspot tapi rasa sayang lak.Sekarang ni blogspot tu aku wat untuk blog Adam dan mungkin untuk anak-anak yang lain..untuk tatapan mereka bila besar nanti..hehe..

7 thoughts on “Bertukar!

  1. tempat aku memang sejok pon, ada kabus, bermain di celah-celah pokok ketapang tepi tasik dan kaki bukit larut.

Leave a Reply

