Day 2: my favourite movie

Korang pernah tengok citer ni tak? Pada yang tak minat hindustan  mungkin tak layan pun.Movie ni glamer sekitar 2002,masa  zaman jadi student kat UUM.Secara tak sengaja seorang kawan beri pinjam CD ni pada kawan aku jadi dia pun ajak aku tengok sekali.Tak sangka pulak citernya best.Tapi yang paling best bab lagu-lagunya yang ada medley lagu-lagu lama.Antara pelakonnya Hitrik Roshan,Kareena Kapoor dan Rani Mukherjee.Rasanya dah dekat 10 kali aku tgk citer ni siap hafal dia punya skrip..bukan aku je,geng-geng aku yang lain pun addicted dengan movie ni.Yang bagi kami CD ni adalah seorang lelaki pulak tu.

jalan citer ok, tak lah tangkap leleh sangat cuma biasa la ending dia klise cam citer Hindi yang lain.Happy ending tapi agak tak logik la..haa,satu lagi,dalam movie ni takde adegan bergaduh tumbuk-tumbuk..yang ada cuma permainan emosi jer..tu yang aku suka.:)

One thought on “Day 2: my favourite movie

  1. wah, sempat gak dia update utk 2nd day… bagus2…
    aku tk sabar menunggu smpai hari ke-30. hahahhaha…

    by the way, aku suke citer ONLY THE STRONG… salute marc dacascos!!

Leave a Reply

