Menyampah tahap dewa..

Sudah menghampiri penghujung Februari..kerja-kerja tertangguh bulan Januari tak settle lagi..Azam tahun ni kononnya tak nak tangguh kerja tapi nampak gayanya belum terlaksana.Awal-awal tahun yang sibuk..sukan lagi..merentas desa..netball match..huhu..tak larat..

Saya sedang stress sekarang..alahai,kenapa la ada saja yang sakit hati dengan aku yang takde kena-mengena pun dengan dia..(Lari sket tajuk ye.).Aku tak faham la dengan seorang manusia ni yang kerjanya asyik cari kesalahan orang je.Sebenarnya kawan-kawan,ada seorang  manusia yang ckp aku ni tak buat kerja sebab anak-anak murid aku tak nampak peningkatan..hello,ini kelas pemulihan la..ko ingat sekali ajar terus dapat ke? eii..nyampahnya aku..

kalau bijak bestari sgt,ko je lah yang ajar budak pemulihan tu..buekk…

*30 day challenge tu postpone dulu la..aku sangat busy..*

11 thoughts on “Menyampah tahap dewa..

  1. itu semua asam garam jadi chegu,

    sebab chegu nie memang tak buleh tgk org lebeh sikit, atau saja ja depa create problem cam gitu… itu semua adat dunia chegu sekolah…

    terima la dengan hati yang kuat

  2. betui jugak na, kalau gunakan air bewarna yang diambik dari bilek seni lukis pon ok jugak… camporkan banyak warna seperti kunin dan merah… biru dan hitam…
    mesti menghasilkan satu kerja seni yang power…

Leave a Reply

