Request dari Adam..

Tau tak apa yang anak teruna ku request kat abahnya baru-baru ni?

“abah..nak baby..nak baby..” dengan selambanya melafazkan kata-kata itu dihadapan bapa dan ibu mertuaku.Subhanallah..Semua orang tergelakdengar  permintaan suci murni Adam.Takde sapa yang ajar dia cakap macam tu,mana la dia dengar benda camtu..

Ha,ye la..nanti mama pertimbangkan ye request Adam tu ye..

5 thoughts on “Request dari Adam..

  1. fuyo, tu macam alamat adam macam nak dapat adek ja nie, tapi aku tau, kak uda nie org yang bizi dan belum masanya lagi nie… kang Hilal pon jauh lagi nie..

    adam, harap bersabar

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s