Jangan di tanya..

Bila suami tanya,

‘Huda,peknen kali ni mengidam apa-apa tak?”

Aku: ‘ada..tapi tak tau le abang boleh belikan ke tak..’

Suami: “pe dia?

Aku:” emm..nak sangat benda ni..

…boleh abang belikan?..

Suami: hmm…menyesal tanya…

Aku: hehe..sape suruh tanya..:)

7 thoughts on “Jangan di tanya..

  1. belikan apa yang termampu, oleh karna anak dalam perut maseh kecil, belikan iPhone mainan ja dulu, sebagai pengubat rindu

  2. hahahahaha.. itulah dia,

    Hilal, deme beli je tepon mainan dulu, sebab anak yang kat dalam tu tak buleh guna lagi… dia yang mengidam kan? bukan mak dia kan? hehehehehehee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s