‘Budak baik’

budak 'baik' yang selalu menggamatkan rumah..

 Ini budak sudah buat mama angin satu badan hari ni.Dah pukul 10 malam,dah minum susu,dah masuk buaian tiba-tiba turun balik.Ada sepupunya baring kat sebelah tiba-tiba suka hati dia pijak perut orang tu,apalagi menjerit la orang tu..Mama marah sekali dia buat tak peduli.Pastu dia buat sekali lagi.kena cubit sedas.Tapi tak serik lagi,bila dia tengok mama leka sikit dia buat lagi.Intan payung,kamu ingat perut orang tu bantal ke kamu nak buat pijak2? Kali ni mama tak bagi warning apa-apa,mama bangun terus bawak dia masuk bilik air,tutup lampu.,pura-pura kunci pintu dari luar. Terjerit2 la dia sebab takut gelap! lepas dah dapat ‘ganjaran’ , tu  masuk buai  3 minit pastu terus lelap.

..Haa,baru tau macam mana otainya mama!! Buat la lagi kalau berani..esok2 kalau buat perangai lagi mama jadi macam supermak tu pulak.

p/s jgn tiru aksi ini jika anak anda bukan jenis hyperaktif..hehe..

2 thoughts on “‘Budak baik’

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s