Annyeong haseyo? (layan korean pulak)

Ini la aktiviti ku semasa pantang..melayan drama korea online.currently tengah layan citer Princess Hour.

Jangan le tanya siapa pelakonnya,aku bukan kenal sangat.Ni pun secara kebetulan tengok kat 8tv setiap hari pukul 12.Pastu disebabkan missed beberapa episod aku try la cari kat internet.Best jugak citer ni,kisah istana.Putera raja kahwin dengan orang biasa disebabkan satu wasiat.Perkahwinan politik.Diorang muda lagi lak tu,masih sekolah,umur baru 19 tahun.Citer ni kelakar ada sedih pun ada.Hero dan heroinnya yang paling kanan sekali.Malas nak taip sinopsis citer ni tapi bagi aku citer ni best.dapat jugak kita tengok sistem diraja korea.Tapi tak berkenan tgk baju pengantin tradisional diorang,cantik lagi baju tradisional kita.Lepas tu, rimas betul aku tgk rambut pelakon2lelaki  korea ni,tak nampak telinga.Nak je aku tolong guntingkan..haha..tapi nak wat camner,trend kan.

Ha,kalau korang nak layan drama korea yang lain cari kat sini.

ok.gamsahamida.(terima kasih)

Leave a Reply

