Jalan-jalan ke utara

Awal 2012 dimulakan dengan perjalanan jauh ke utara untuk menghadiri majlis kahwin kawan lama masa kat PLF dulu,Shimie.Majlisnya pada 21 Jan bersempena dengan Tahun Baru Cina.Kami menginap kat T hotel Kuala Perlis.Rupanya dekat je dengan rumah pengantin,20 minit je sampai.Tak sangka ramai pulak kawan seopis dulu datang macam suzila berserta suami dan anak-anak,puan Sulie dan famili.Aku sampai dalam pukul 12 dah janji nak jumpa puan Sulie tapi dia lambat sikit.Tapi last2 memang tak dpt jumpa jugak sebab anak teruna saya buat hal pulak.Tiba-tiba nak mintak aiskrim kat situ.Mula-mula merengek lama-lama menjerit-jerit sampaikan kami nak shoot gambar dengan pengantin pun dia tak bagi.Baik sungguh perangai anak teruna saya kan.Nasib baik adiknya ok,tidur je dalam cloth sling.Terpaksa la kami balik awal,tak dpt jumpa dengan puan Sulie.Maaf ye kak ngah.nanti kita plan temujanji lain.

Kami bersama pengantin yg gojes, puan Shime & en Khai

Ada lagi cerita di Perlis.Akan disambung lagi.Sekarang saya nak masak dulu sebelum intan payung saya bangun.

6 thoughts on “Jalan-jalan ke utara

  1. tahniah kepada kak shimut dah kawen..

    oooo kak uda berchinta kat universiti dulu ropenye……kat universiti? ermmmmmmm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s