Just Married..28102007

dunahadi.jpg

231.jpg
With sweeties..
242.jpg
Pengantin dengan kaum bapa..hehe

Selamat Pengantin Baru diucapkan untuk Wirduna dan pasangannya Hadi yang telah berlangsung pada 28 Oktober yang lalu..Kali ini konvoi dari ofis PLF tidak semuanya bertolak dari Putrajaya tetapi kami bertemu di stesyen minyak Johan Setia.dah dekat dengan rumah pengantin.Perjalanan ke Sijangkang berjalan dengan lancar walaupun pertama kali kami pergi ke situ.Alhamdulillah tak sesat..Kami sampai di rumah pengantin sama dengan ketibaan rombongan pengantin lelaki.Berseri-seri pasangan pengantin berpakaian songket bunga tabur warna purple. Ramai juga warga PLF yang datang.Walauapapun tahniah untuk Duna kerana telah menamatkan zaman gadis. Semoga menjadi isteri yang solehah dan ibu yang mithali untuk keluarga kelak.Kelab darah manis PLF nampaknya dah berkurangan,Nandre punya kelab yang akan bertambah ahli nampak gayanya. So,get ready for the next wedding convoy to Perak after this,..Don’t miss it..

18 Replies to “Just Married..28102007”

  1. salam..
    tahniah puan wirduna..semoga berbahagia sehingga ke anak cucu…
    awat gambaq tengku halim kelihatan sugul dan sedih di majlis tersebut?
    adakah beliau sedang memikirkan untuk menamatkan zaman terunanya ?
    encik axl rose, sila berikan komen anda…

  2. ya, betul tu cik myasara,
    CWA telah bertukaq kepada PWA.. yeehaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku akan menarek ramai2 lagi kaum2 untuk masok ke dalam pergerakan aku nie… mari mari mari…

    perak??? ermmmm nampak gayanya mcm web master nie ja… jgn riso, kami akan pi kalau dah diberitau bila dan kat mana tempatnya…

    ya, perjalanan ke rumah PWA smooth and sound ja.. aku tggu WPM 2250 dan Putrajaya 1384 kat petronas johan setia kul 12noon.. pastu idayati pon sampai… trus ke batu 8 sijangkang…

    senang ja nak pi rumah dia…
    kaler purple la mcm deep purple…

    tahniah…

  3. betul la amin, bnyk gambaq halim muka dia mcm tak hepi ja.. dia tak senyum pon.. aku pon tak tau la pasai apa…

    tertekan nie.. sorang sorang dah jalan…
    rileks halim, masa hang pasti kan tiba…
    halim nie sorang yang menyimpan secret project dia nie… keluaq2 nanti pommmmmmmmm.. bagi kad .. hehehehe

    rileks halim

  4. bulan november nie ada kenduri jugak la..
    member aku kat sg petani 25 nov.. 24 tu kenduri anak pak nik mohamed yaacob kat Tropicana Club, PJ.

    aku kena bertolak dari sini 24hb tu, tidoq semalam kat tepen, pagi ahad kena gerak trus ke SP….. yeeeehaaaaaaa…

  5. oooo..rupanya tengku halim mempunyai agenda yang tersembunyi. sungguh sampai hati beliau tidak memaklumkannya kepada aku…

    anyway, cik axl rose berhati-hati la ketika memandu ke Tepen ok?

  6. wei tak baik dok pekena halim je.cian dia..walaupun ada agenda tersembunyi tapi beliau tidaklah seorang yg misteri..mcm misteri nusantara tu..

    en.axl,bukan web master ni punya majlis tapi kawan baik dia..hehe.majlis web master ni tak lama pas tu arr..semua org diwajibkan dtg tau..hehe
    apasal kitorang tak dijemput kenduri pak nik?..oo sampai hati..

  7. tu la dia..
    halim nie sorang yang humble…

    ooooooooooo kawan baik web master rupanya, WPM 2250… ermmmmmmmmmm ya bagusz bagusz, aku suka aku suka….

    pak nik tak jemput ka? wahhh.. aku pon tak tentu nak pi la.. dia buat kat Kelab Tropicana tu, kena pakai lounge suit atau batik .. hehehehe kacau.

    lagi pon aku nak pi sg petani, aku balek tepen dulu… tido semalam kat tepen..

  8. takpe cik myasara, kita bukan nak dok pekena tengku halim. tapi sekadar berkongsi cerita agar tengku halim tidak kesedihan. sudahlah ditinggalkan oleh teman2 serumah, pastu kelab2 teruna n dara PLF gak dah kurang satu per satu…camner la dia tak sedih. aku cukup memahami beliau….

    anyway cik axl rose, kaum kerabat tunang aku dok kat area sg petani n kepala bataih. kalo lalu, kim salam la kat org2 kampung sepanjang perjalananmu itu ok? canteek!

  9. kwn2ku sekalian… sbnrnya itu bukanlah rupa aku sdg sugul, sedih, bermuram durja dll lg yg sewaktu dgnnya..
    itu rupa org kekenyangan je..jgn la dok sangka yg bukan2 plak.. agenda tersembunyi??? pandai2 la korang ye..
    apa pn tahniah utk PWA..smoga kekal bahagia utk selamanya…

  10. rileks la abg halim…

    kami nie saja2 mengusik hang tu..
    bak kata pepatah lama: bergurau ala2 lalang yang betiup, habis angin habislah bunyinya…

  11. betui ke camtu rupa org yg kenyang? selama ni aku tak perasan pun..hahaha…
    anyway, hang jangan dok sedih2 la tengku halim aaa…nanti ada masa aku bawak encik misteri nusantara aka kammy melawat hang kat sana. ok?

  12. ya, tepat sekali,

    kenyang selalu happy kan? tgk amroth, bila dia kenyang… menyanyi…

    en cik misteri bule datang bila2 masa saja untuk membantu dlm segala permasalahan hehehe..

    bulan posa ari tu kami jumpa en cik misteri tu… dia mmg baik hati…

  13. cik misteri memang misteri…
    bertambah misteri apabila tiba bulan ramadhan dimana beliau dengan bergayanya membelanja rakan-rakan lamanya berbuka puasa dengan kadar perbelanjaan yang agak besar…
    memang misteri betui…terima kasih cik misteri….

  14. ya, ain nie mesti tumpang lalu ja,
    jangan la tumpang, mai la langgaq kami kat sini….

    ain,
    la nie tempat hang cik uda dah ambel aleh la… dia dah jadi org kanan skrg nie…jangan main2 beb..

  15. wah.. kawen tarikh same ngan besdey kite.. huhu.. tahniah.. (huhu.. lambat eh? tetap nak ucap tahniah gak) huhu..

Leave a comment